Ste pripravení na Dive In?

Festival Dive In zameraný na diverzitu a inklúzie v poisťovníctve sa uskutoční v Bratislave 26. septembra a súčasne po celom svete v dňoch 25. – 27. septembra 2018. Dive In pomáha spoločnostiam pôsobiacim v poisťovníctve pripraviť sa na budúcnosť a zdôrazňuje význam inklúzie na pracoviskách. Okrem toho poskytuje praktické nápady a inšpirácie, ako je možné spraviť potrebné pozitívne zmeny.

V roku 2017 festival prilákal viac ako 7 000 ľudí v 17 krajinách a 32 mestách. Veríme, že to robí Dive jedinečnou, medzinárodnou udalosťou, oslavujúcou diverzitu a inklúziu v rámci celého sektora.

Množstvo informácií získate aj prostredníctvom mobilnej aplikácie pre iPhone alebo Android – prípadne navštívte webovú stránku www.diveinfestival.com , aby ste sa zaregistrovali na podujatie, ktoré sa po prvýkrát bude odohrávať aj na Slovensku.

V rámci Festivalu Dive In sa uskutoční v stredu 26. septembra 2018 panelová diskusia na tému Viacgeneračná inklúzia (Multi-generational Inclusion – podujatie bude prebiehať v anglickom jazyku). Podujatie bude prebiehať v priestoroch Swiss Re, Twin City B, Mlynské Nivy 12, od 16:00hod.

Svet sa neustále mení, rovnako ako generácie. V medzinárodných spoločnostiach na Slovensku čelíme jedinečnej situácii. Väčšina zamestnancov sú tzv. mileniáli, teda generácia, ktorá vyrastala po roku 1989. Na druhej strane skúsenejší odborníci prinášajú viac skúseností, odlišné názory a perspektívu. Ako vytvoríme správnu zmes z týchto rozdielnych generácií?…Zúčastnite sa panelovej diskusie ukončenej neformálnym pohostením.

Spoločnosti Swiss Re, PwC a Zurich Insurance Company zastupujú Slovensko na tohtoročnom Dive In festivale a chceli by sme povzbudiť každého, aby čo najlepšie využil túto bezplatnú akciu v našom meste. Miesto na podujatie si môžete rezervovať v detailoch udalosti (pre ľahší prístup k udalosti filtrujte zoznam udalostí podľa krajiny) v mobilnej aplikácii alebo na stránke www.diveinfestival.com. Vstup je voľný.

Dive In festival, festival diverzity a inklúzie v poistnom priemysle, sa blíži. Tento rok sa uskutoční vo viac ako 50 mestách v 27 krajinách a na 6 kontinentoch.

Pre zamestnancov sú atraktívne inkluzívne pracoviská. Inklúzia zvyšuje produktivitu a výkonnosť tímu, vytvára základ pre inšpiratívne inovácie a odráža hodnoty našej globálnej zákazníckej základne. V skratke, rozmanité a inkluzívne pracoviská sa stávajú základom, nie dobrovoľným doplnkom.

Témou ročníka 2018 je #time4inclusion. V minulom roku predstavitelia z celého odvetvia poukázali na to, že čas je najväčšou prekážkou pri dosahovaní inkluzívnych kultúr v ich organizáciách.